sobota, 1 lutego 2014

Dla podróżnika...

... a właściwie - w moim przypadku - podróżniczki :-)
Witajcie! Spędzacie weekend kreatywnie? Założę się, że macie super pomysły!
Ja chciałabym pokazać jak fajnie ciacha się kolekcję All Aboard.
Papiery są świetne i wycinając po kawałeczku z kilku arkuszy kartka sama się składa :-)


Ja wykorzystałam po części te 4 arkusze powyżej i oto wynik:





W przypadku tej kartki nie skorzystałam wcale z żadnej maszynki :-)
Rameczka potraktowna gesso, mikrokulkami i medium nabłyszczającym.
A oprócz niej wykorzystałam:
- papiery z zestawu All Aboard
- ozdobny tag ten i jeden z tych

Miłego weekendu wszystkim!
:-)))

2 komentarze:

  1. Aniu , pięknie wyeksponowałaś te papiery , każdy szczegół dobrze zaplanowany :) Brawo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dużo się na tej kartce dzieje. fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz