wtorek, 26 sierpnia 2014

Dla miłośnika pociągów

Zamówienia na kartki są fajne:) i oczywiście cieszą :)
Ale czasami trudno jest trafić w gust czy sam zamysł  klientki.
Założenie było proste: Pan kończy 90 lat, ma na imię Waltero i kocha pociągi ..

W ruch poszły duże bazy albumowe ( no ja bez nich to już nie umiem żyć ...)



Wykorzystałam mój nowy wykrojnik i z papieru kraftowego wycięłam piękny wzór , który stał się jednocześnie ozdobą całej karteczki:)



kwiatuszki wycięłam z niebieskiego papieru czerpanego



Gdzieniegdzie kwiatuszki , gałązki , ozdobne diamenciki  i napis wycięty z wykrojnika



No i życzenia jak się potem okazało całkowicie nietrafione...



kartka zapakowana w torebkę ozdobną .



I w sumie kartka nawet się spodobała ,ale... okazało się, że Pan niema 90 a już 91 lat!
że kocha pociągi ale nie takie małe lokomotywki , tylko takie duże - konkretne...
Ale najgorsze było to , ze Pan już od dawna nie ma jednej nogi - wiec raczej nie potańczy do białego rana...

no cóż trzeba było na szybko zrobić drugą kartkę ,
 ale już bez życzeń ,
 bez oznaczenia urodzin..
prosto i na temat





pociąg to grafika , która wydrukowałam na twardym papierze i delikatnie "postarzyłam" tuszem Vintage Photo



W pracy wykorzystałam koronkę , skrapek trybiki, kwiatuszki wycięte z papieru czerpanego..

Kartka  przewiązana tasiemką !

No to na tyle dzisiaj :)
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Przefajnista ta kartka :-) Świetne kolory i grafika.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak czasem można się minąć ...za to masz dwie udane karteczki . Druga zdecydowanie jest moją faworytką.

    OdpowiedzUsuń
  3. no niestety czasem tak bywa, tez jakis czas temu miałam klientke, która zamawiała kartke na 40 urodziny, a potem nie była pewna czy aby na pewno to sa 40, wiec zrobiłam po prostu tak jak Ty z imieniem;)

    A co do Twoich karteczek to są rewelacyjne!!!!;)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz