sobota, 8 lutego 2014

WYNIKI WYZWANIA

Witajcie w sobotni wieczór...na wstępie przepraszam , że tak późno ale wcześniej nie miałam możliwości...:(

Bardzo dziękujemy za udział w pierwszym wyzwaniu Przydasiowa !
To bardzo miłe ,że zaglądacie , że się udzielacie i podjęłyście wyzwanie jakie Wam rzuciłyśmy.

To było pierwsze wyzwanie i pierwszy raz trzeba było dokonać wyboru,
chyba nikt  nie zdaje sobie sprawy jak to trudne jest zanim sam tego nie doświadczy.
Wybór był bardzo trudny , temat miłości i guziczki okazuje się świetnie do siebie pasują a Wasze prace  ach ! KAŻDA zasługuje na oklaski 
aż żal ,że każdą wynagrodzić nie mogę :(

  zespół ZPT wybrał zwyciężczynię Wyzwania nr 1 

a jest nią 

Oliwkowe Pasje

a wyróżnione to :
Wróblówka i Różana Ławeczka

Proszę wymienione o kontakt na sklep@przydasiowo.pl

punkty :
Ela 17-1p
Gembula_1p
Aggie-1p
Różnana Ławeczka -2p
Stare pianino - 2p
Oliwkowe pasje -1p
Kalinkowo-2 p
Ana-2p
Wróblówka -1p
Moja twórczośc 1-p
Mary 1-p
Agnieszka Skalska-1p
Rękoczyny Katarzyny -1p

każdy punkcik będzie zapisany nic Was nie ominie! Jeśli nadal będziecie brały udział w wyzwaniach to z pewnością za Waszą pracowitość i kreatywność rabatem zostaniecie nagrodzone :)

Dla przypomnienia:
Nasze WYZWANIA będą miały charakter kwartalny po 2 wyzwania w miesiącu czyli 6 wyzwań na kwartał .
Każde 6 wyzwań będzie podsumowane punktami, które będziecie zbierać przez udział w wyzwaniach 
1 p za udział w wyzwaniu
2 p za udział w wyzwaniu  i użycie materiałów ze sklepiku przydasiowo.pl
przykładowo biorąc udział w 6 wyzwaniach możecie nazbierać najmniej 6 p najwięcej 12
*************
 nagrody za punkty będa następujące:
       do 9 p.* 10 % rabatu na jednorazowe zakupy w sklepiku Przydasiowo.pl *
10 i powyżej * 15 % rabatu na jednorazowe zakupy w sklepiku Przydasiowo.pl*

************************************************

Dziewczyny ! Jeszce raz ślicznie dziękujemy..!
w poniedziałek następne wyzwanie :)

Miłej niedzieli
ZPT


5 komentarzy:

  1. gratuluję i czekam na kolejne wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeeeeeeeeeej!!! ależ się cieszę! :D bardzo, bardzo dziękuję!!! :) jest mi strasznie miło, że moja praca została doceniona :) dziękuję raz jeszcze i już lecę pisać maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej:) i dziękuję za docenienie mojej pracy, jestem prze-szczęśliwa:) DZIĘKUJĘ:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oliwkowe pasje, gratuluję!!! Śliczna praca! A ja dziękuję za wyróżnienie mojej karteczki :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę i gratuluję Oliwkowym pasjom..jej karteczka też mi się najbardziej podobała:)
    czekam na następne wyzwanie i pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz