niedziela, 21 września 2014

Pożegnanie ZPT

 Moje drogie ...przyszła chwila
Nasz zespół ZPT musi się blogowo rozstać :(

Starałyśmy się pokazać kawałek własnej wyobraźni. 
mam nadzieję , że te chwilki zostaną nie tylko nam w pamięci ale i Wam .

Chciałam bardzo mocno podziękować fanom sklepiku, zaglądającym na bloga Przydasiowa 
i przede wszystkim dziewczynom  z ZPT

Wasz cenny czas poświęcony dla bloga to nieoceniona przyjaźń i radość.
Jestem wdzięczna za ten wspaniały czas
i pozostawiam to w moim sercu na zawsze !
DZIĘKUJĘ !




to już ostatnie nasze prace na tym blogu....
ale wciąż działamy na swoich prywatnych blogach czy pracowniach gdzie radosna twórczość nie ma granic :)
 **************************************
WYKON ANIA



Czasem sprawy nie układają się tak, jak byśmy chcieli. Czasem wydaje się, że wręcz wszystko się kumuluje przeciwko. Sklepik Przydasiowo, którego blog miałam wielką przyjemność współtworzyć, kończy swoją działalność z powodów losowych. Chciałabym bardzo podziękować Oli za zaproszenie mnie do współpracy oraz Kalince i Iwonce za współblogowanie. Mam nadzieję, że dostarczyłyśmy Wam  inspiracji.

Dla mnie przygoda z Przydasiowem to wspaniałe wspomnienia, tona życzliwości poprzez Wasze komentarze, cudne przyjaźnie...

Smutno się żegnać, ale mocno wierzę, że koniec jednej rzeczy jest początkiem następnej :-)

Do zobaczenia w blogowym świecie!
Ania


 **************************************************
KALINKA



Było mi niezmiernie miło gościć na blogu Przydasiowa i móc wykonywać i prezentować swoje prace. Ciesze się , że mogłam poznać tyle wspaniałych i utalentowanych dziewczyn i mam nadzieje , że blogowo będziemy się nadal odwiedzały.
Praca z zespołem Przydasiowa była wyzwaniem , które przyniosło nowe doświadczenia i wspaniała zabawę.
Wszystkim życzę dalszej realizacji swoich planów , spełnienia marzeń i czego tylko zapragniecie.  !!!
SYLWIA

Na pożegnanie przedstawiam pracę , która wykonałam na 40 urodziny kolegi.

************************************************

IWJARDIM









Kochani , z powodu różnych splotów zdarzeń dowiedziałam się o zakończeniu działalności sklepiku "Przydasiowo"  . Poznałam tutaj kilka wspaniałych osób , i miałam mnóstwo fajnej zabawy przy tworzeniu różnych wyzwań dla Was . Będzie mi tego brakowało , ale  najważniejsza tutaj jest Ola założycielka tego sklepu i jej decyzja .
      Olu to dla Ciebie dedykuję ta ostatnią kartkę - kartkę z optymistycznym przesłaniem . Zmiany są dobre , tylko my doceniamy je dopiero wraz z upływem czasu .Nic nie dzieje się bez przyczyny więc i tutaj mam nadzieję że w innej formie , ale nadal będziesz spełniać swoje marzenia . Życzę Ci wszystkiego najlepszego , a dziewczynom z ZPT i sobie życzę jeszcze ( może się uda :-) fajnych spotkań u Oli takich z ciachem , uśmiechem i ciepłymi słowami .
Wszystkim odwiedzającym błoga życzę samych kreatywnych rozwiązań w tworzeniu kartek  i w życiu :-).
Pozdrawiam serdecznie
Iwona
*************************************************

OLA

na koniec moje pierwsze w życiu eksplodujące pudełko
z podwójnym efektem :) w środkowym pudełeczku był zwitek rozmienionych na 10 pieniążków  :)
 ( wyglądało bardzo wypaśnie :)
robiłam je cały dzień z bijącym sercem :)
No czy my nie jesteśmy wariatki ?? !







Już nie płaczę ....jak dobrze ,że pasji....namiętności do rekodzieła nie da się zalać..spalić ..zburzyć.
Tkwi w nas mocno i pozwala się odrodzić !
Wracam do swojego Frankowego Zakątka

 będę miała czas na odwiedziny w Waszym wspaniałym twórczym świecie ...
tego mi brakowało !!!

*************************

JESZCZE RAZ ŚLICZNE DZIĘKI ZA CZAS DLA MNIE WYJĄTKOWY 

DZIĘKI WAM ZPT 

I DZIĘKI WAM ZDOLNE DZIEWCZYNY Z WYZWAŃ !

DZIĘKI WAM MOJE ULUBIONE KLIENTKI !


I BARDZO DZIĘKUJĘ ZA MIŁE LISTY I KOMENTARZE I SŁOWA WSPARCIA 

TO WAM SIĘ ZWRÓCI :)

PA !!!!!!!!!!
OLA

dla Was dedykuję tę piosenkę :






22 komentarze:

  1. Dziękuję Wam za obecośc i moc inspiracji..... wierzę , że ten koniec pozorny jest Wielkim Początkiem Nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za możliwość inspirowania się Waszymi świetnymi pracami i do zobaczenia na blogach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łezka w oku się zakręciła, szkoda....Życie pisze niestety i takie scenariusze. Miło było u was. Dziękuję za możliwość bycia tu i nawet wygrania wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam bardzo za inspirację i fajne wyzwania, a także możliwość zakupów! życzę powodzenia w prywatnym świecie i tym twórczym! Pozdrawiam serdecznie , Barbara :)

    OdpowiedzUsuń
  5. smutno się zrobiło...dziękuję za te wszystkie wyzwania, były bardzo motywujące, trzymaj się kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dołączyłam do was tuż przed tym smutnym wydarzeniem ale mimo to przykro mi że to już koniec. wasze wyzwania były bardzo ciekawe a moment gdy jedno wygrałam zostanie w moim sercu wraz z pamięcią o tym blogu i przydasiowie. pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj szkoda, szkoda...smutny wpis.Życzę WAm wszystkiego najlepszego..DZIĘKUJĘ za wszytsko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, no smutno, smutno... Ale na pewno będzie dobrze! Jak to głosi "mądrość ludowa" - jedne drzwi się zamykają, a następne otwierają... pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem tak...nic dwa razy się nie zdarza i dla tego z tej przyczyny...Olu ruszaj do przodu, nie oglądaj się za siebie i bądź z nami we franki...reszta nich pozostanie gdzieś głęboko na dnie serca, a Ty ruszaj dalej i nawet nie zastanawiaj się ...ja wierzę w Twoje wszechstronne możliwości i trzymam kciuki...
    Dziewczynom też dziękuję za inspiracje:)
    Buziaki:) Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuję Wam, za inpirację, za wyróżnienie, za możliwośc gościnnych wystepów..
    Trzymam kciuki, i wierzę w Twoja siłe Olu i optymizm...bo "po nocy nadchodzi dzień,a po burzy spokój..."
    Pozdrawiam
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za wspaniałe prace które były dla mnie inspiracjami oraz za ciekawe wyzwania które tak bardzo lubię. Dziękuję, buziaki dla Ciebie Olu i dla wszystkich dziewczyn z dt

    OdpowiedzUsuń
  12. ...a ja wiem z własnego doświadczenia, że TO CO NAS NIE ZABIJE, TO NAS WZMOCNI i Kochana Oleńko dasz radę, bo Ty jesteś BABKA z dużym serduchem!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow so cute!
    would you like to follow each other on google friend connect and google plus? If you follow me,
    I will follow you back after it.
    www.tomntins.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 25 year-old Executive Secretary Alic Durrance, hailing from Cottam enjoys watching movies like "Craigslist Killer, The " and Mountain biking. Took a trip to Historic Bridgetown and its Garrison and drives a Mercedes-Benz 540K Spezial Roadster. Pobierz Wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń
  15. TY a ton for writing this, it was quite helpful and helped me quite a bit
    Thought I would comment and say cool theme, did you create it on your own? It looks excellent!
    Thank you, nice post! This was the thing I needed.
    Soft Trending

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post. The tips and the ideas given in the post seems to be very much informative and useful for the job seekers. Thank you for such a good post.
    Great text. I like your web design also. continue your good work.
    shopbymark

    OdpowiedzUsuń
  17. leopoldo motorcade biker techy viteu birdey tupou landreth tisha
    I admire your website , it's filled of lot of information. You just got one perennial visitor of this blog.
    great tips! thanks!
    I have to admit that overall Im really impressed with this particular site.It is easy to observe that youre enthusiastic about your writing. If only I had your writing ability I anticipate more updates and you will be returning.
    splatter father shares mobile frayne tales behind cron arabesque


    TOP Google Ranking On Your Site

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz