wtorek, 2 września 2014

Życzenia parawanik

właściwie podziękowania...dla P. Agaty , która opuszczała swoje dotychczasowe miejsce pracy.
Pierwszy raz zrobiłam karteczkę- parawan  I nie powiem spodobało mi się !:) Aż 6 stron do ozdobienia .
Wsółpracownicy z czułością pożegnali P. Agatkę - podobno kobieta anioł :)




jako bazę użyłam oczywiście kartkę parawan. Ozdobiłam ją papierami z nowej kolekcji Flower Garden 
Oczywiście użyłam również papieru czerpanego gdzieniegdzie nakrapianego. . Poszła też w ruch bawełniana koronka , kwiatuszki papierowe ze środeczkiem z samoprzylepnych kamyków niebieskich. tył parawanu ozdobiłam kwiatuszkiem z koronki i użyłam do przymocowania niektórych elementów ćwieków perełek.
więcej grzechów nie pamiętam :)

Pozdrawiam zza pooranej jakby jesiennej już mgły... Ola


5 komentarzy:

  1. Superowy parawanik! Ja koło mojego chodzę już od dwóch tygodni i szukam okazji ;-)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. Chętnie spróbuję zrobić coś w tej formie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Let the software perform any cleanup it needs to and if it cannot remove any particularly belligerent files or infections then you can look up details on the
    web where you may be able to find accurate and concise steps for.
    Installing a home security system in your home is
    a great way to protect your family as well as your property
    and it is one of the best investment a home owner can make.
    People who are living in areas where security is secondary can use this device.


    my blog post - קראו את פרסום המלא (agtinternational.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz