niedziela, 27 lipca 2014

Jeszcze komunijnie.

To już zapewne ostatnia karteczka z tej okazji jaką udało mi się zrobić w tym roku:)
Tematyka Komunii minęła już dawno , jednak w ubiegłym tygodniu zostałam poproszona właśnie o kartkę na taką okazję:)




Karteczka powstała na małych bazach albumowych 15x15 cm.
Bazy obszyłam przepięknym papierem mieniącym się błękitami z kolekcji Eau de Nil  .
 Uważam , że na takie okazje jest  on idealny :)



Elementy kielicha i kłosów wycięłam z wykrojnika i delikatnie potuszowałam
Wianuszek to też motyw z wykrojnika , na zakończeniach gałązek dodatkowo ponaklejałam maluteńkie diamenciki .



Napis " Niech w twym sercu..."  odbiłam moim ulubionym tuszem Vintage Photo  , potuszowałam go   i ozdobiłam diamencikami .

Teraz zauważyłam , że nie użyłam koronki....widać da się bez niej też ładną karteczkę zrobić :)

Karteczka została zapakowana w ozdobną torebkę   gdzie przymocowałam  kwiatek z tej samej kolekcji co papier.



A w ogrodzie też sporo niebieskości...
Hortensje w tym roku zakwitły bardzo obfitymi kwiatami , mieniąc się niebieskością , błękitem, , fioletem i różem...





pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Super ta karteczka :-)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. jakaś strasznie nietypowa komunia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak widzę , że tekst znacznie skróciłam u mnie na blogu bardziej rozpisałam ten temat. Komunia oczywiście była w maju a kartka została wręczona teraz , bo goście z Anglii własnie na urlop przyjechali....

      Usuń
  3. Witam serdecznie, po raz pierwszy na Twoim blogu:) Przykuły moją uwagę piękne kolory Twojej pracy! Całość pięknie się prezentuje: stylowo, oryginalnie.
    Zapraszam także do mnie, Basia.

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz