czwartek, 24 lipca 2014

sezon ślubny :)

 Sezon wesel trwa ...więc karteczki ślubne na czasie. Niektóre papiery w sklepiku są tłem wręcz nie potrzebującym zbyt dużych wysiłków i ozdób. Piękne same w sobie z odrobiną czegoś błyszczącego lub z odrobiną romantyzmu w postaci koronek czy kwiatuszków
karteczka wykonana z papiery vintage romance

 tu natomiast tłem karteczki jest papier z innego zestawu vintage romance
postarzony tuszem vintage photo  i ponownie pieczątka lucy młodej parze
tasiemki seam binding , które już przyszły :) ! W najbliższym czasie wrócą na półki sklepiku !




Miłego dnia
Ola

3 komentarze:

  1. ta pierwsza to moja faworytka:) ślicznie romantyczna jest :) Super ten papier jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jestem za drugą :-))) Śliczności :-)))

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz