niedziela, 20 lipca 2014

Kartka urodzinowo -jagodowa:)

Natchniona naszym aktualnym  owocowym wyzwaniem , wykonałam kartkę w kolorach pysznie  jagodowych.

Baza to tekturowe karty albumowe , które okleiłam ładnym jasno fioletowym papierem.
Brzegi kartki potuszowałam  tuszem filetowym , wykorzystując różne odcienie fioletu.




W centralnej części kartki umieściłam skrapek z mojego nowego wykrojnika. 
Przy tak dużym formacie kartki sprawdza się on idealnie. 


Kwiatuszki wycięłam z fioletowego papieru czerpanego. 


Kartka została zapakowana w torebkę ozdobną. 



W pracy wykorzystałam:

ćwieki metalowe miedziane


pozdrawiam i miłego popołudnia życzę:) 


2 komentarze:

  1. No rzeczywiście jagodowa! I piękna! bardzo lubię odcienie fioletu, tyle że nigdy nie próbowałam robi karetek... Ale ta bardzo mi się podoba. i opakowanie też, bo świetnie harmonizuje z karteczką. Pozdrawiam cieplutko i życzę wielu pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, mniam :-) Jagodzianka w czystej postaci :-)
    Bardzo fajna, a ta torebeczka urocza!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz