poniedziałek, 7 lipca 2014

Wyniki Wyzwania "krata do krawata"

Och choć większość z Was gdzieś w morzu się pluszcze , albo po górach przygody szuka..lub po prostu nad jeziorkiem rybki łowi ..to jednak jakieś odezwy na wyzwanoe sie pojawiły :)
Bardzo nam miło ,ze podjęłyście temat. Oczywiście ponownie wybór był bardzo trudny. Męskie kartki opanowały Wasze twórcze dusze ze świetnym efektem !!!



po namysłach tym razem nagroda główna (niespodzianka) wędruje do 
Karteluszki Reni za imponujące pudełko


wyróżnienia natomiast to :
Mój świat kolorów oraz Daga art
(10 % rabatu w sklepie)


A teraz punktacja zsumowana z II sezonu  :

Moje rękodzieło 1 p
Akrimdolls 1 p
Arte  Kate 2 p
Dwie lewe raczki 6 p
Mój świat kolorów 4 p
PasjaBelki  1p
Paulina L. 2p
Malwinkowo 4 p
Viola misz masz 2 p
Różnana ławeczka 2p
DageArt 3 p
Evi 1 p
Tinyhandmade 3 p
Anett art 1 p
Ola Wu 1 p.
u Luli 1 p.
Ela 17 2 p
Twórczy pokoik 1 p
 Karteluszki Reni 1 p
Moich rączek dzieło 1 p


Pięknie dziękujemy za kraciaste wspaniałosci !
I juz lada chwilka zapraszamy do wydłużonego w terminie nowego wyzwania...

Wszystkim deszczu życzę
a co ..
tak dla odmiany
;)
no niech będzie pogoda w kratkę :)


******************************************
Wygraną i wyróżnione uprzejmie proszę o kontakt mailowy sklep@przydasiowo.pl

ZPT



 



5 komentarzy:

  1. Oooo jakze mi miło! Gratuluje pozostałym

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mi miło. Bardzo dziekuję, biorąc pod uwagę, że to akurat w czasie mojego roczku blogowego.
    Wielkie dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję pięknie za wyróżnienie i gratuluję pozostałym osobom:)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz