czwartek, 13 marca 2014

BELLISIMA - ..zapowiedź nowej kolekcji

Ach tak , już nowa kolekcja się ukazała. Ku mojemu zdziwieniu ani nie wiosenna , ani Wielkanocna po prostu kobieca i dedykowana częściowo na Dzień Mamy ...
Bardzo przypadła mi do gustu bo jest w kolorach brudnych pasteli...a to lubię ! 
Z wielkiego zestawu w którym są papiery, wycinanki , naklejki przygotowałam taka oto karteczkę na każda okazję...i myślę ,że to dopiero początek szaleństw z" Bellisima" !
 Wykorzystałam w karteczce tasiemkę ze sklepiku TU 
  oraz piękna pieczątkę koronkę TU
 i dwa tusze :
Vintage photo do postarzenia krawędzi  TU i liliowy tusz, którym odbiłam koronkę  idealny do tych pasteli TU 
 baza karteczki kremowej A6 TU
do tej kolekcji wspaniale pasują pastelowe guziczki TU




Jeszce dzisiaj wieczorem najdalej jutro rano kolekcja ukarze się w sklepiku.
Nie tylko Bellisima bo "wpadnie" jeszcze ślubna kolekcja papierów z perłowym połyskiem...oraz parę przydasi..

***************************************

W sobotę wyzwanie...zdradzę Wam dlaczego jest opóźnienie...ano dlatego ,że pomysł, który miałam na 4 Wyzwanie  nie specjalnie okazał się dobry, musiałam zrewidować myślenie i dać czas sobie i dziewczynom na wykonanie nowej pracy ...oj chyba lekko ze mną nie mają ..:)


miłego dnia 
Bellisima !

Ola
 

5 komentarzy:

  1. piekna karteczka cudne papiery !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo fajnie :-) Będzie co pociachać!
    Pozdrowienia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszła i bardzo pomocne te wszystkie dodatkowe ,,gadżety ,,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. co tu zaglądam, to się zachwycam:)
    zapraszam na moje groszkowo-motylkowe candy:)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz