niedziela, 9 marca 2014

Wyniki 3 wyzwania przydasiowego

Moje drogie..
to już 3 wyzwanie i coraz bardziej wpędzacie nas w zakłopotanie
no którą wybrać?!,
 KAŻDA zasługuje na wygraną !
Jesteście wspaniałe w swoich pomysłach, zaangażowaniu i wykonaniu.
Wspaniale , Że taka różnorodność prac wystartowała w wyzwaniu , co tylko utrudniło zadanie

 a główna pochwała i nagroda należy się 
Stare pianino ....

wyróżnienia natomiast wędrują do 
LUNA i Pasje Grażyny

(proszę o kontakt sklep@przydasiowo.pl)

ŚLICZNE DZIĘKI ! 
I ŻYCZYMY POWODZENIA W NASTĘPNYCH WYZWANIACH.
KOLEJNE JUŻ W ŚRODĘ ..
BARDZO NIETYPOWE..

i przepraszam za żabkę w następnym wyzwaniu obiecuję dobrze to ustawić.

A TERAZ PUNKCIKI  zsumowane z 3 wyzwań

Ela 17-3p
Gembula_1p
Aggie-1p
Różana Ławeczka -6p
Stare pianino - 4p
Oliwkowe pasje -1p
Kalinkowo-5 p
Ana-6p
  Le petit Piaf-3p
Moja twórczość 1-p
Mary 1-p
Agnieszka Skalska-3p
Rękoczyny Katarzyny -1p 
Gieb-1p
Laurkowa kraina - 2 p
Papierowe pasje -1 p
Twórcza przestrzeń - 2 p
Papierowa mania - 1 p
Lila -1p
Artekatie-2p.
Evi-1p
Tina J -1p
mbabka -1 p
dageart - 1 p
Bejbak -1p
Pasje Grażyny - 1p
Arte Głażejewska - 1 p
Ola Wu- 1p
Vika nova -1 p
Pasja Belki - 1 p 
Tina Handmade - 1p
 Luna -1 p
Vika -1 p
 
och jeśli kogoś tu pominęłam to proszę wybaczcie i zaraz mnie sprostujcie , bo zmieniacie czasem podtytuł...i się lekko gubię
ŚLICZNE DZIĘKI ! 
I ŻYCZYMY POWODZENIA W NASTĘPNYCH WYZWANIACH.
KOLEJNE JUŻ W ŚRODĘ ..
BARDZO NIETYPOWE


 w imieniu ZPT 
OLA

7 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranym :) śliczne prace; chciałam dodać sprostowanie - czasami loguje mnie jako Tina J, a czasami jako tinyhandmade, więc to jest jedna i ta sama osoba; dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i czekam wytrwale za kolejnym wyzwaniem:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo, bardzo, bardzo się cieszę!!!!!dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla dziewczyn. Piękne, inspirujące prace powstały dzięki temu wyzwaniu. Ps. Czemu przy Ana jest tylko 5pkt? Guziczki się nie liczą?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Gosi i Grażyny a ja z mojego wyróżnienia ogromnie się cieszę i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam jeszcze punkcik za guzikowe kupony :) http://bejbak.blogspot.com/2014/02/guzik-z-petelka-czyli-cos-dla-tych-co.html :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz