poniedziałek, 3 marca 2014

CRAFTOWE SPOTKANIE PRZYDASIOWE

W sobotę 1.03 marca przybyły do Przydasiowa okoliczne i nie okoliczne koleżanki blogowe...
To pierwsze takie spotkannie w skromnym 5 osobowym składzie.
Poprosiłam moje koleżanki ,by zrobiły coś z moją nowo narodzoną kolekcją badzików i tasiemek cieniowanych.
Wzięłyśmy się do dzieła w najprostszym temacie czyli karteczki :
oto co wymyśliły :
OLA
(tak gadałam tak gadałam ,że przykleiłam z tyłu ! )

na koniec kartka 
Uwaga ! To jest pierwsza karteczka Agnieszki ! Zakochana w szyciu nawet nie wie,ze ma talent scrapowy !

To było wspaniałe spotkanie ..więcej doznań i wrażeń na Frankowym Zakątku wkrótce opiszę !


Karteczki wszystkie zrobiłysmy z dwóch mega pięknych zestawów papierów:
wiosenne ptaszki , domki  - Home to nest   TU
i słodki misiak  - Wellington  TU
 Są to duże zestawy papierów z mnóstwem wycinanek, naklejkami i papierami. 

jedwabne tasiemki , które użyłyśmy do pracy są już w sklepiku
zapraszam do NOWOŚCI 
 bo od dzisiaj też nowe buttony :
a w dziale Zrób to sam -  decoupage nowe wzory serwetek ...piękne !


ŚLICZNIE DZIEKUJĘ DZIEWCZYNOM 
ZA SŁODKIE SPOTKANIE I PIĘKNE KARTECZKI !





JUTRO !
BARDZO SERDECZNIE ZAPRASZAM
 POZNACIE BLIŻEJ IZĘ Z DECO-SZUFLADY
OPOWIE NAM O SOBIE I SPREZENTUJE TROCHĘ SWOICH CUDOWNYCH GRAFIK !

7 komentarzy:

  1. Dzisiaj będę pierwsza. To ja dziękuję za przemiłe i 'przesłodkie" spotkanie . miło było Was poznać i razem 'popracować" . Wymiana doświadczeń jest bezcenna!!! pozdrawiam serdecznie w nadziei na kolejne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooooo, spotkanie było superowe!!! Też bardzo się cieszę, że się wszystkie poznałyśmy, pokarkowałyśmy, ciacha pochłonęłyśmy... Dziękuję, że mogłam tam z Wami być ;-)
    Ola!!! Z tyłu?!?!?! Niezły numer!!! :-D :-D :-D
    Te nowe kolory badzików są MEGA!
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja tam byłam i świetnie się bawiłam :-), pozdrawiam serdecznie nowo poznane dzieczyny w realu i do następnego spotkania .

    p.s. tyle jeszcze chciałam się dowiedzieć i takie emocje były że czasu brakło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajowe spotkanie:) Zazdroszczę:) I tyle pięknych prac, nawet tych od tyłu:) A jutro o mnie? Ale miło:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też byłam:))))To ta nowicjuszka;)Dzięki dziewczyny,że mnie przyjęłyście do tak zacnego grona:))Fajnie się z Wami scrapowało;))Koniecznie trzeba to powtórzyć;)))

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz