czwartek, 27 marca 2014

MOTYLKI niecałe 5 tuzinów :)

 W sklepiku nowości ! 
A miedzy nimi niecałe 5 tuzinów motylków 

52 szt tych uroczych motylków przysiadło na zrobionej w błyskawicznym tempie karteczce.
 Sama kartka mogłaby być lepsza ale ja z tej niecierpliwości no musiałam gdzieś te motylki szybko przykleić !
 niektóre z motylków pomalowałam perłową farbą akrylową LILA

 opanowały mnie !
Widzę je wszędzie..na pracach scrapowych.. w ramce na ścianie, na pudełku z prezentem jak wylatują z doniczki...!  (taki stempelek doniczkę mamy TU )
***************
do karteczki użyłam :
52 motylki TU
baza kartki TU
Stempelek gałązka z tego zestawu TU
tasiemka TU
Stempelek Dla Ciebie TU
farbka akrylowa lila perłowa TU
******************************************
Zapraszamy po NOWOŚCI:
Nowe zestawy pieczątek, scrapki wiosenne, wielkanocne ozdoby ,ćwieki ..
farby  i serwetkę w motylki oczywiście, guziki, nowe kolory tasiemek
Zaszalejcie na WIOSNĘ :)




Przeziębiona  (wiosna mnie zwiodła na manowce) ale z lekkością motyla radośnie 
Was pozdrawiam i zapraszam 
Ola
zapomniałam dodać ,że Wasze prace wiosenne na 4 Wyzwanie Przydasiowe zachęcają do życia !
 Piękne !

4 komentarze:

  1. Oj dziękuję i zaraz zmykam na zakupy...Boże jestem uzależniona:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakież wdzięczne te motyle, co przysiadly tu na chwile...Zakochna jestem w Waszych wstązkach!
    ZDROWIA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te motylki! Tak jak kolorki na kartce, super! :-)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz