piątek, 17 stycznia 2014

CZAS OGŁOSIĆ !!! ZPT !!!

Witam wszystkich w Nowy Roku !
Ciut późno ale same wiecie, inwentaryzacje , rozliczenia ..trzeba się było ze starym rokiem pożegnać.
Stary już za nami , więc czasu mu więcej poświęcać nie będę 
Ważne co przed nami !

a przed Wami :)
zapowiedziany zespół 
ZPT
ZESPÓŁ PROJEKTOWO TWÓRCZY
  ZAJĘCIA PRAKTYCZNO TECHNICZNE

Skromnym trzyosobowym składem spróbujemy ośmielić onieśmielone twórcze dusze, pokazać ciut przykładów z życia normalnych pracujących dzieciatych kobiet  co to w zaciszu twórczo się wyżywają, gdzie się da i kiedy się da i jak się da. 

Może nie jesteśmy orłami, przodownikami pracy i geniuszami wysokich półek  Scrapowych , Decoupagowych, Sutaszowych, Filcowych, Szydełkowych , Szyjących i Dom dekorujących
ale naszym małym doświadczeniem podzielić się pragniem !
. I zachęcić do działania .

I tu przyznać się musimy ,że każda z nas w działalności projektowej pierwsze kroki stawiać będzie..więc spójrzcie na nas łaskawym okiem ...nawet ciut przymrużonym i dajcie nam szansę :)
Bo kto wie, może czasem uda nam się uprzyjemnić Wam dzień, zarazić pasją ,
 pokazać coś ciekawego

Oczywiście , większość prac wykonanych będzie z przydasi z przydasiowa, 
jednak WYZWANIA jakie planujemy będą owszem nagradzane przydasiami ale nie będą wymagały ich użycia...
Chciałybyśmy również, by blog sklepiku był targowiskiem ..babskim targiem gdzie każda chętna będzie mogła zaistnieć czy się pokazać..bo jeśli macie tutoriale, zdjęcia "jak wykonać" , filmiki..to proszę podsyłajcie niech świat się dowie !
w końcu 
ZPT 
Zajęcia Praktyczno Techniczne 
Prowadzą

AVE JA 
czyli Ola

Zaczęłam od Decoupagu -zakładka do książki ...aż się uśmiecham pod nosem na wspomnienie
potem jakaś drewniana łopata, potem skrzynka , potem kartka , potem kartki i kartki i album i kartki już wsiąkłam na dobre aż zachciało mi się sklepiku....takiego jak ja ..czyli mydło i powidło , na co tylko wpadnie mój nieustannie pracujący mózg...nazwałam siebie kiedyś ośmiornicą bo potrafię robić 8 rzeczy na raz choć dwie rączki mam a po nich jeszcze depczę
                                                        ale w zlotach i upadkach wciąż kocham tworzyć i tym żyć ...
kocham Vintage i schaby (nie no schaby to ja mam na bokach) shabby!  Kocham tez pastele i w nich twórczo wyżywam się najbardziej !


AVE
WYKON ANIA
Witajcie :-)
Mam na imię Ania.
W sieci funkcjonuję jako wykon-Ania. 
Zawsze lubiłam robótki ręczne i coś tam sobie dłubałam. Jeszcze za czasów wczesnej podstawówki znęcałam się "kreatywnie" nad babciną maszyną do szycia i tworzyłam "ubranka" dla swoich lalek ;-)
Moja "dorosła" przygoda z rękodziełem zaczęła się jakieś 3 lata temu od decoupage. Na macierzyńskim miałam dużo czasu i postanowiłam wybrać się na kurs decoupage właśnie. Rok później koleżanka z pracy szukała fajnej kartki na ślub i przy tej okazji pierwszy raz zobaczyłam ślubny exploding box. Jako, że wkrótce sama byłam zaproszona na ślub, postanowiłam sama sobie zrobić podobne pudełeczko :-) I tak to się zaczęło z kartkami... Po upływie kolejnego roku wybrałam się na kurs soutache.
Teraz każdego dnia szukam i znajduję rzeczy, których jeszcze chciałabym się nauczyć. Bardzo, ale to bardzo, podoba mi się lampwork, frywolitki, fimo..............
Strasznie cieszy mnie wciąż powiększająca się ilość osób zajmujących się rękodziełem wszelakim. Wasze blogi są źródłem niekończącej się inspiracji!
Czuję się zaszczycona propozycją dołączenia do teamu Przydasiowa.
Bardzo się cieszę i mam nadzieję, że moje prace przypadną Wam do gustu.

Ave 
IWJARDIM
Bardzo dziękuję za zaproszenie do tworzenia na  blogu Przydasiowo  .
 Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się dość dawno , najpierw od lepienia w glinie , później  hobbystycznego tworzenia biżuterii , następnie  doszedł scrapbooking . Na co odzień zajmuję się florystyką ,a sam  scrapbooking/cardmaking  jest dla mnie dużą radością i formą relaksu  . 
Pozdrawiam serdecznie 





No baby
Tak więc rozpoczynamy !
Już jutro pierwszy post ...uff ale się bałam dzisiajszego dnia ...
(odwlekałam go chyba z 10 dni)
Będziecie tu czasem do nas zaglądać ? ? ?
A za tydzień 1 wyzwanie ...z nagrodą :)
drżącym palcem klikam "opublikuj " niech się dzieje ! 
Paaa! 
Olaaa!


Help...

4 komentarze:

  1. No bardzo się cieszę :-) I dziękuję za zaproszenie do drużyny!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje rozwoju sklepiku i zycze powodzenia na "nowej drodze" :)) oraz wielu wielu wieeeeelu ciekawych inspiracji, kursikow, i szyjatek :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:) gratulacje :) z przyjemnością będę zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz