środa, 22 stycznia 2014

Guziki dobre na wszystko

Chciałam podjąć temat guziczków ...pałam do nich ostatnio namiętnością wiecie jak to jest, kiedy "wyczaicie" , że to ma sens !
 I w swojej przygodzie scrapowej odkryłam sens guziczków.
 zachęcam do wykorzystania ich na wszelkie sposoby
Guziczki są  przyklejone "Magikiem" to naprawdę świetny klej !
oto przykłady
kartek z dominującymi guzikami.
na tej karteczce  użyłam guziczków jako kwiatuszki, 
na tło wykorzystałam pieczątkę a'la łąka i myślę ,że każde trawki, czy zawijaski będą tłem idealnym , można również wyciąć trawkę z papieru .
Nie mogłam się oprzeć kolorowej niteczce (jak wiecie kocham pastele), która dodała wyrazistości i jedwabnego połysku pasującego do guziczków.



 guziki w postaci serca :) ...
czyż pastelowe guziki nie pięknie wyglądają na eko bazie !?
Między szparki wsypałam kryształki by zalepić dziurki..nadaje się do tego każdy miniaturowy najlepiej błyszczący koralik.
 
Natomiast tutaj guziczki wypełniły środki kwiatuszków...
o których napiszę w następnym poście


produkty jakie użyłam :

bohaterki dnia guziczki TU 
ozdobna niteczka kolorowa TU 
sznureczki (łodyżki kwiatów) np. TU
metalowa etykietka GOOD LUCK TU
stempelek "Dla Ciebie" TU
baza kartki eko TU
baza kartki krem TU
ptaszek stempelek z kompletu ptaszków TU





życzę miłego dnia 
i wiele ciekawych projektów właśnie z guziczkami

I jeśli posiadacie jakieś prace z produktami "przydasiowa" to PROSZĘ podzielcie się z nami !
 Raz w tygodniu poświęcimy post na prace naszych klientów 
ZACHĘCAM !
sklep@przydasiowo.pl


6 komentarzy:

  1. mi się najbardziej podobają te guziczkowe kwiatki! super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No faktycznie guziczkowe szaleństwo :) Serduszko na szarym papierze - dla mnie wygrywa, cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to będzie hit coś czuję:) a mówię o Twoich poradach...czekam na tajemnicze kwiatki, bo bardzo mi się spodobały...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, prawda- guziki są dobre na wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie guziki w kształcie serca są najlepsze .

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz