poniedziałek, 20 stycznia 2014

Misio dla Dziadka

Witajcie!
Jest mi bardzo miło pisać dla Was mój pierwszy post na blogu sklepiku Przydasiowo :-)
Jako, że przed nami święta najstarszych członków naszych rodzin, 
ja postanowiłam stworzyć karteczkę dla dziadka.





Najważniejszym elementem jest misio-słodziak obecny w 3D :-)
Taki efekt osiągnęłam dzięki wykorzystaniu arkusza z zestawu Wellington 
i sporej ilości kosteczek do podklejania.
Na tę okazję postanowiłam się również przeprosić z moją maszyną do szycia, 
bo jakoś nam ostatnio razem nie po drodze. 
Wybrałam "udziwniony" ścieg na lekko pociapkanym gesso papierze. 
Do stworzenia przeszyć na kartce tak naprawdę wcale nie jest potrzebna maszyna. 
Ja próbowałam już metodą tradycyjną, czyli ręcznie igłą i nitką - bardzo fajny, 
nieregularny efekt na poniższej kartce


Oprócz tego można użyć stempli imitujących przeszycia, np. z tego zestawu


lub po prostu cienkopisu czy żelowca :-)

Miłego poniedziałku!

wykonAnia


8 komentarzy:

  1. Świetna karteczka z misiem:) te przeszycia nadały kartce fajnej oprawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten trójwymiarowy misiu! Ta technika mnie przerasta, ale uwielbiam oglądać efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonanie misia jest bajecznie proste - wystarczy mieć arkusz z elementami do wycinania (zestaw dostępny w sklepiku) i kosteczki do efektów 3D albo po prostu piankową taśme klejącą. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Witaj Aniu , misiak słodki , a wykonanie super ! .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz