poniedziałek, 27 stycznia 2014

MADAME PAYROUD'S

Dzień dobry, dzisiaj chciałam zaprezentować najnowszą kolekcję Papermanii 
"Madame Payroud's"
Długo czekaliśmy no coś podobnego.
Bardzo ciekawy design, wiele wzorów i dodatków. 
Choć nie są to łatwe papiery z pewnością zaspokoją gusta spragnionych Vintagowego klimatu
Oto karteczka przygotowana przez Iwonę- IWJARDIM
 do karteczki dopasowała fioletowy ozdobny sznureczek TU

Papiery dostępne w sklepiku w dwóch rozmiarach
30x30 i 15x15
w bardzo fajnej cenie !

dodatek w postaci maszynowego alfabetu 
piękny jedwabny(bibułka)  papier duży arkusz
oraz pieczątka POST CARD w dużym rozmiarze (już mam na nią stos pomysłów)
a w najnowszym magazynie Docraft Creativity znajdziemy inspiracje z kolekcji Madame Payroud's   z kolekcji Sew Lovely 
oraz też zapowiedzi na wiosnę....
oj, ach.. te zdradzę będą bardzo pastelowe , kobiece i romantyczne !

Do gazetki dołączona są gratisy  :
 komplet pieczątek nie dostępnych nigdzie w sprzedaży, kalendarzyk na cały rok (bardzo fajny) i 4 arkusze papieru A4 z kolekcji Sew Lovely


Proszę wybaczcie jakość zdjęć ale kolekcję otrzymałam wieczorem i nie mogłam się doczekać by wstawic na sklep . Postaram się poprawić ich jakość :)

 pozdrawiamy ciepło i życzymy miłego poniedziałku


Ola i Iwjardim



2 komentarze:

  1. Piękna kartencja!!! Ta kolekcja jest boska :-)))
    Pozdrowionka dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak zwykle zalewacie Nas pięknymi skarbami...ja od wczoraj nic nie robię tylko wycinam i projektuję Kartkę na Wasze przydasiowe wyzwanie:)
    Dopatrzyłam się na kartkach pięknych zapinek w postaci guziczka i lornetki...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz