czwartek, 30 stycznia 2014

OTO jest Miłość ...


Kolejną inspiracja miłosna ..
prosta
 oczywiście z guzikiem ;) (mówiłam ,że mam fazę) ale też z drukiem starej książki. wykorzystałam tu stempelek Lucy "Oto jest miłość..." 
Cudowne podsumowanie pierwszej miłości, drugiej miłości, wieloletniej miłości czy tej tzw "przyjaźni" czy na 50 rocznice ślubu !
ja wykorzystałam ją w prostej lekko Eko formie :)

mój mąż powiedział .. "pieczątka jak za komuny"  ( !?) 

Baza karteczki TU
Guzik TU
pieczątka TU

 Miłego dnia 
Ola


5 komentarzy:

  1. Ha ha ha ...dobre z tą pieczątką...komuna, komuną, ale jakie to piękne ha ha ha ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem, ze tez mi się ona jakoś tak komunistycznie skojarzyła:) jednak cos w rym jest. Inaczej wygląda taka pieczątka odbita na tagu a inaczej na całej kartce. Ale twoja kompozycja kartki jest boska! piękne jest to serduszkowe drzewko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm, czy komunistycznie? Mnie się nie skojarzyło. Może to ten czerwony kolorek? ;-)
    Piękne to drzewko!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka ładna ta kartka! A mnie znowu tak często prace papierowe nie zachwycają :),więc naprawdę jest ładna :)
    Pieczątka, komunistyczna czy nie, komponuje się świetnie :) Idę oglądać takie w sklepiku.
    Nie nadążam ogarniać obu Twoich blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieczątki jak za komuny? Też mi coś. Pieczątka wyszła rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz