czwartek, 29 maja 2014

Album muzyczny:)

Na pamiątkę dla wspaniałych muzyków , którzy po wielu latach  "reaktywowali" swój zespół zrobiłam album - album muzyczny:)
Do wykonania albumu wykorzystałam tekturowe bazy albumowe  , które obszyłam papierem z akcentami muzycznymi.
Motyw gitary narysowałam i wycięłam z papieru ozdobnego.
Zdjęcia samych muzyków , powycinane w fikuśne kształty również przyszyłam do kartki.

Z racji , że zdjęć było dużo a wszystkie chciałam zachować w albumie , to część z nich umieściłam w specjalnej kieszonce , którą umiejscowiłam na ostatniej stronie albumu.
 


Wszystkie strony potuszowalam niezastąpionym tuszem "vintage photo".
Z racji , że Panów było czterech  albumy tez zrobiłam cztery:)

Spod lady wiem ,że duże litery (napis ALBUM ) wkrótce będą do kupienia w przydasiowie :)

pozdrawiam
KALINKA :)

5 komentarzy:

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz