piątek, 9 maja 2014

PO MĘSKU ..dla odmiany :)

Ach trochę dla odmiany , bo w oczach świętość mi sie odbija na prawo i lewo ;)

Męskie podejście do sprawy..
Prawie każdy smakosz piwa jest niczym misiaczek...

Jako tło zastosowałam papier z zestawu Wellington, podobnie jak obrazek misia . Ten Mega zestaw jest idealny na męskie wykony w każdym wieku.
(pomijam  już ,że jest tylko w Przydasiowie ! )
Na papier przykleiłam niedbale, zmiętą bibułkę w nuty.
****************
Użyłam stempelka LUCY TWOJE ŚWIĘTO . Tag z oczkiem metalowym i niebiesko - białym sznureczkiem .
Tag przymocowany vintagową agrafką :)
 A obrazek misia ćwiekami miedzianymi.

A wszystko na bazie karteczki kremowej 



Zabiegany piątek z męskim akcentem :)

Pozdrawiam Was ciepło 
I zachęcam do wyzwania "niewiniątko "
 Myślę ,że właśnie w tym zestawie misiowym znalazłybyście stos niewinnych misi :)


Miłego dnia 
Ola

2 komentarze:

  1. Misio cudny jest ! Piękna ta karteczka i tyle przydasi cudnie zastosowanych! Guziki drewniane mnie urzekły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa kartka:) bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz