środa, 28 maja 2014

Męskie pudełeczko na pieniądze

Witajcie :-)
Pudełeczko eksplodujące dla Pana Franciszka z pięknej okazji.
Męskie kolory, trochę tasiemki, trochę jutowego sznurka :-)
A dla mnie bardzo pyszna robótka, bo wymieniłam pudełeczko 
na pyszny tort pomarańczowy :-)))
Taki barter :-)










Wykorzystałam:
- papiery z zestawów: Feelin' groovy i Wellington
- elementy ozdobne z zestawów Wellington, Home2Nest, Belissima
- szureczek wyciągnięty z kawałka juty
- papier czerpany na turkusowe kwiatuszki 

Pozdrawiam Was serdecznie!

6 komentarzy:

  1. Super pudełeczko i jaka smaczna wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super męski punkt widzenia...sport i taczka...!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Męskie nie jest łatwe .... A Ty jak zwykle błysnęłaś pomysłem. Super !

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne, super facetowe
    no barter zarąbisty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowe pudełeczko, bardzo mi sie podoba. Pomysłowe, oryginalne i przede wszystkim bardzo bardzo kolorowe:))

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz