piątek, 23 maja 2014

Jeszcze Komunijnie...

Z racji , że sezon komunijny nadal trwa to ja nadal robię karteczki.
Ta karteczka została przygotowana dla małej Paulinki.
Kartkę wykonałam na bazie albumowej 20x21 cm. wykorzystując cudne pastelowe papiery.
Aniołek to tekturka , której brzegi potraktowałam embosingiem na gorąco:) daje to fajny mieniący efekt . Również kwiatki ze scrapka  potraktowałam w ten sam sposób i posypałam dodatkowo mieniącym się pudrem.


 
W karteczce zastosowałam białą koronkę  , która nadała kartce delikatności i elegancji zarazem .
literki -napis zakupiony w Przydasiowie.
Brzegi kartki potuszowałam tuszem Vintage Photo -  nadaje się rewelacyjnie!


 
Całość kartki przeszyłam za pomocą maszyny , według mnie jest to kolejny akcent dekoracyjny.
Niby takie proste a jak ładnie się prezentuje :)

Pozdrawiam i miłego dnia życzę!
KALINKA

6 komentarzy:

  1. Cudna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! te przeszycia ubóstwiam, bo sama takich nigdy nie zrobię...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo tu pastelowo ostatnio! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatna ...subtelna . Piękna !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już pisałam u Ciebie na blogu - cudnie pastelowo :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne i bardzo delikatne dzieło:)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz