środa, 14 maja 2014

Urodzinowa - misiowa i zapowiedź nowości

Już wiecie ,że mam słabość do tych misi. Choć ja tam taki pluszakowiec nie jestem ale te misiaczki są dobre na wszelką okazję. Można je zrobić na słodko  dziecinnie i w stylu natural.
I do tego stylu najbardziej mi pasują. Niekrzykliwe kolory , naturalny papier czerpany czy kraftowy 
karteczkę wykonałam na eko bazie a jako tło zastosowałam papier w paski z  małego zestawu papierów wellington 
 wielki znaczek pocztowy przymocowałam metalowymi oczkami przewlekając sznureczek. Odbiłam pieczątką LUCY W DNIU URODZIN napis i zrobiłam tło z pieczątki teksturowej Bo Bunny a wszystko to na papierze czerpanym.
u dołu karteczki tasiemka zyzgak w kolorze błękitu wkrótce będzie w sklepie :)
Drugi znaczek ozdobiłam tagiem z misiami z wielkiego zestawu misi Wellington  plus wspomniane metalowe oczko i tasiemka seam binding ivory
kwiatuszek wykonany z naturalnego papieru , przymocowany niebieskim ćwiekiem ostemplowany drukiem z zestawu Bo Bunny i tą samą pieczątką wykończyłam środek karteczki na papierze czerpanym.



***************************************************************************
a do sklepu idą nowości ! 
Między innymi
 najnowsza kolekcja EAU DE NIL 
Cudowny błekit ,który oszałamiająco wygląda z kraftowym papierem, jutą i drewnem !
Ja już zacieram ręce.
podoba się ?

(zdjęcia z docraft creativity)

pozdrawiam zza deszczu...
ciemno pochmurno..mam nadzieję ,ze rozjaśniłam tym błekitem i pomysłem na kartkę nieco humorki :)
Bo w sumie my nie mamy się tak źle
a co ma powiedzieć ta zgęziona ptaszyna ? W desczu siedzi i rozmyśla..

miłego dnia
Ola
dzierzba gąsiorek

5 komentarzy:

  1. Oh...i znowu kusisz:) chyba nastroszę piórka i coś sobie zamówię:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowości zapowiadają się cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne błękity :-) A tych misiaków nie da się nie lubić!
    Pozdrowionka z Krakowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie to wszystko "zmontowałaś" i wyszła rewelacyjna kartka! niby nic, trochę papieru, kawałek wstążki, deczko stempelków i co? i TO! :))

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz