niedziela, 25 maja 2014

Misiu rządzi :)

Pan miś w okularach bardzo poważnie udaje starszego Pana. 

pod motywem z papieru kraftowego wielki znaczek pocztowy.
wykorzystałam tu też taśmę washi tape stare pismo oraz odbiłam na kawałku papieru czerpanego pieczątkę Lucy "Dla Ciebie"
chorągiewki z boku wykonałam jedną z papieru z zestawu wellington a drugą z papieru czerpanego wykonując na nim pieczątkę w kratkę z zestawu stempli patchwork.
Niebieskie tło na całą karteczkę wytłoczyłam płytką do embossingu "krata"
Wypukła krata sprawia wrażenie tkaniny, By podkreślić jej wzór delikatnie potuszowałam tuszem Vintage photo....potem już tylko przez metalowe oczko przeciągnęłam dwie tasiemki seam binding

a papierowe różyczki już wkrótce będą w sklepiku :)


Miłego dnia Ola

5 komentarzy:

  1. Lubię bardzo ten wellingtonowy zestaw :-) Świetne kolorki, a misior cudny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne są te Twoje kartki z misiem ! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodziak, uwielbiam Misie, zresztą widać to po moim nicku. Świetne kolorki, piękna kartka. Super!:)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz