wtorek, 6 maja 2014

Z okazji urodzin..karteczka wesoła !

Do sklepiku trafiło parę nowych napisów ...stempelki LUCY w polskich słowach , prosto ujętych wyrażających wszystko !:)
tak szybciutko radośnie karteczkę wykonałam..
z okazji urodzin 
przybiłam pieczatkę 'Z okazji urodzin" używając tuszu Cool Peri  
 taga podkleiłam brokatowym papierem  z zestawu papierów (będzie od jutra)
stempelek z pięciolinią i nutkami z zestawu bo bunny tekstury 4
w środku karteczki natomiast by pasowało do reszty odbiłam pieczątką teksturową

kropy w dwóch kolorach

a taga na karteczce przymocowałam pięknym epoksydowanym , brokatowym ćwiekiem  
całość pocieniowana tuszem VINTAGE PHOTO 


do tego ptasi śpiew i zrobiło się wesoło :)

miłego dnia !

Jeszcze nikt nie trafił ile jest guziczków w Candy 
ale jedna z Was jest blisko.. ! A nagroda wypasiona  :)

OLA








3 komentarze:

  1. Taka fikuśna wyszła! takie robione z mety "na szybko" są czasami najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super lawendowa, przypomina mi moje wakacje w Prowansji

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest :-) Zestawienie żółtego i fioletu baaaardzo fajne :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz