czwartek, 8 maja 2014

Brnąc w temacie niewiniątek ...

Kartkę na chrzciny pokazać chciałam :)
Oczywiście na bazie albumu , cztery strony ozdobne. Z kieszonką na co nieco.
Kolorki pastelowe , radosne plus dorobione do tego pudełeczko.
Zauważyłam ,że koronka jest najwdzięczniejszym elementem wszelkich prac właśnie o niewinnym temacie .


kartkę i pudełko ozdobiłam też pieczątkamiz zestawu wywijasków
a tytułowa stronę wykonałam stempelkiem Lucy Chrzest  Święty



Przede mną jeszcze kilka podobnych ...a potem..potem dzień mamy ! Hura !


zaglądnijcie do nowości...
papier czerpany jest moja obecną miłością ...
w połączeniu z papierem kraftowym spełni Wasze marzenie o prostocie w naturalnej odsłonie :)

Pozdrawiam cieplutko 
Ola

1 komentarz:

  1. Cudna jest! Dopracowana w każdym detalu! A kolorystyka ...ach....:)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz