piątek, 2 maja 2014

Motylkowa kartka na 100 lat !


Kartkę wykonałam dla jubilatki , która skończyła 100 lat !
Oj nie jest to codzienne wydarzenie:)
Były kwiaty ,prezenty ,  goście , prasa a nawet telewizja!
Nie znam jubilatki osobiście ale wiem, że jest to miła starsza Pani mająca w sobie masę wigoru i poczucia humoru!

Kartkę wykonałam na bazie albumowej , i obszyłam ją papierem z kolekcji Belissima




Na całej kartce zasiadły motylki  , które dodatkowo ozdobiłam perełką w płynie :) W sklepiku motylki  są w różnych kolorach i aż 52 sztuki w jednym zestawie:)



Dodałam też dwa kwiatki , wycięte z papieru czerpanego i ozdobione mieniącym się pudrem zastosowałam metodę embossingu na gorąco.

Karteczka przewiązana została tasiemkami  seam binding w dwóch kolorach



ach, dożyc 100 lat...

Miłego dnia 
Kalinka

2 komentarze:

  1. 100 lat ! piękny wiek ..taka ilość motylków na taka okazję to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 100 lat... Piękny wiek! A karteczka bardzo wiosenna :-)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz