środa, 7 maja 2014

Z okazji I Komunii Świętej

Witajcie!
Nawiązując do aktualnego wyzwania zrobiłam kartkę z okazji I Komunii Świętej.
Karteczka raczej skromna, dla chłopca.
Przy jej okazji wreszcie wypróbowałam pomysł na wykorzystanie 
zygzakowej tasiemki (u mnie w kolorze naturalnym)
dostępnej w sklepiku, do wykonania kwiatuszków. 
Pomysł znalazłam kiedyś w internecie - niestety nie pamiętam już gdzie. 
Tasiemkę wystarczy zwinąć robiąc w środku kropelkę kleju i potem 
smarować klejem wewnątrz w miarę zwijania. 
Kiedy klej wysechł wywinęłam lekko "płatki" na zewnątrz i gotowe :-)




Oprócz tasiemki użyłam papieru z zestawu Parisienne Blue oraz
listków ze scrapka drzewo i scrapka gałązka oliwna.

Pozdrawiam Was serdecznie!
Ania

4 komentarze:

  1. Piękna :) moje różyczki również wykonuję podobnie, bo nie ma to jak ozdoba naturalna...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo elegancka karteczka. A ja szukam i szukam tej tasiemki( bo nie doczytałam do końca) i patrze na tą kartkę no i myślę , że chyba już coś ze mną nie tak! A potem czytam jeszcze raz i teraz już widzę , różyczki!!!! Śliczne są , pomysł genialny. Ja też tak spróbuję , bo zarówno różowe jak i błękitne będą świetne. Ty je kleiłaś warstwami? czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana - zawijałam po prostu od wewnątrz, a jak już na oko kwiatuszek był wystarczającej wielkości - odcięłam tasiemkę i podkleiłam koniec :-)

      Usuń
  3. Różyczki faktycznie są piękne ! I ja też wypróbuje. Karteczka bardzo ładna ...zainspirowała mnie , bo właśnie jestem w trakcie :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz