wtorek, 8 kwietnia 2014

Atak motyli

Nastąpił atak motyli na sklep ....pod każdą postacią w różnych kolorach , wszem i wobec motylki rozsiadły się . 
Są piękną oznaką radosnej wiosny ...Tu przyleci , tu przysiądzie skrzydełkami migocze. Z lekkością przysiada na kwiatkach czyniąc je piękniejszymi. 
To samo tyczy się naszych prac !
 W każdej pracy scrapowej ( i nie tylko )  motylek jest bardzo wdzięcznym dodatkiem ! 
Na każdą okazję ! 
Dlatego motylków w sklepiku coraz więcej i w różnych odsłonach .

Na dzisiaj przygotowałam bardzo prosta karteczkę z użyciem gotowych wycinanek naturalnych zdjęć motyli .

Metalowa etykietka GOOD LUCK przeznaczona dla przyszłego maturzysty..lub z okazji obrony  pracy dyplomowej  lub startu w nowej pracy ! 

Do tej karteczki użyłam motylki z TEJ wycinanki 
oraz metalową etykietkę zawieszkę TU 
przyczepioną do karteczki kostkami dystansowymi TU
i jeszcze wcisnęłam dwa małe motylki z z zestawy 52 scrapków motylkowych TU

Oto sfora motyli która zaatakowała sklepik :



 wszystkie przysiadły w dziale NOWOŚCI  :)


*********************************

Motylki zdradziły mi na ucho ,że WYKON ANIA ma dzisiaj urodzinki...
Więc Aniu... posyłam stos kolorowych motyli pełnych dobrych myśli...życzeń i przyjaźni :)
Niech moc twórcza będzie z Tobą !

******************************************


a Wam życzę lekkiego , kolorowego dnia !
wypełnionego słońcem i radością !

Ola 
a wiecie ja motylem byłam...!!!
...ale utyłam..
 :/

4 komentarze:

  1. O rany! Dopiero teraz tu dotarłam :-)
    Ślicznie dziękuję za te cudne życzenia :-*
    Ściskam gorąco!
    (też byłam... ale utyłam...:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak motylkowo tutaj:) Moje motyle pewnie dzisiaj do mnie dolecą:) już się cieszę. Fajny pomysł na prostą i efektowną karteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw życzenia dla Ani-Dużo Miłości...
    a teraz o motylach, które już u mnie są , ale i o takich, które zapisuję na kartce...:)
    Motyle -stemple rewelacja, polecam!!!
    a o utyciu się nie wypowiem, bo kochanego ciałka nigdy za wiele...:)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz