poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Delikatnie...


Witajcie Kochani :-)
Poczyniłam kartkę na chrzest dla maleńkiej dziewczynki.
Delikatnie perłowe papiery Oyster Blush Papermanii świetnie nadają się
do tworzenia prac na chrzest, komunię czy ślub.




Do kartki dorobiłam pudełeczko z kieszonką na pieniądze, 
dodałam trochę tekturek ozdobnych i stempelek od Jola-gg.



Sezon na delikatne prace nabiera rozpędu :-)
A w karteczce oprócz wspomnianego już papieru użyłam:

Życzę Wam miłego tygodnia, a przede wszystkim fajnego poniedziałku :-)

3 komentarze:

  1. Piękna , bardzo subtelna i delikatna...papier boski, już go sobie zamówiłam i czekam niecierpliwie na dostawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No te papiery wczoraj wzięłam do raczki..ach..są ślicznie perłowe. A Ty je pięknie wykorzystałaś.
    Delikatnie i gustownie. Super :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz