czwartek, 10 kwietnia 2014

Perłowy & eko

Przygotowałam prostą karteczkę mieszając przecudnej urody perłowy papier OYSTER BLUSH z eko karteczką i papierem kraftowym.  
Jak dla mnie połączenie udane i doskonałe na każdą okazję. 
Kwadraciki wycięłam za pomocą ząbkowanych nożyczek ...
i tu w duszy ponownie chwaliłam prostotę niektórych wykrojników,warto je mieć ? !  :)


 papier OYSTER BLUSH w zależności pod jakim kątem patrzysz mieni się perłowo
 a en face ma delikatne kwiatuszkowe wzorki.

 a tak mieni się w słońcu ! :

  Do karteczki przyfrunęły Scrapki 2 motylki eko 
a całość wykonana bazie z karta +koperta Eko
 pocieniowana tuszem Vintage photo.


*******************************************


 Jutro dołączy do nas kolejna "pomoc" w wymyślaniu , kombinowaniu, twórczym działaniu.
Ogromnie cieszę się ,że grono ZPT się powiększa...
im więcej głów tym więcej pomysłów ! 


********************************************
na sobotę szykuję pokaz DIY


Pamiętajcie ,że wciąż trwa 5 Wyzwanie
Smacznego jajka 
Tam można sie wykazać dowolną techniką :) A ja jestem bardzo ciekawa Waszych pomysłów 


Pozdrawiam słonecznie !
Ola






3 komentarze:

  1. Świetnie wykombinowałaś tą karteczkę! taka prosta w wykonaniu a taka urocza:) A papier cudny! Mam i potwierdzam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka świetna!!! Papier naprawdę fajnie wygląda :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze - śliczna kartencja :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz