środa, 9 kwietnia 2014

Karteczka Jajo ręcznie robiona....;)

że ręcznie robiona to jakby wiadomo ..bo o to tu chodzi. 
Ale ja postanowiłam sama narysować jajo i wyciąć z bazy karteczki kwadratowej ...
I sie okazało ,że ja nie umiem narysować jaja !
 Co mi wychodziło to śmiech na sali , żadne z rysunków ołówkiem nie przypominało równego jaja. Kiedy czasem kupuję sobie wykrojnik to myślę ,że wykrojnik jajo to przesada...a ileż bym dała za niego w tym momencie :)
 Ale już po ptakach w końcu coś wyrysowałam i wycięłam ze wspomnianej kartki
 jajo :

do jaja użyłam papieru zielonego z serii Home to nest ..wydawał się idealny do tego by popryskać rozcieńczanym tuszem  by uzyskac efekt kropek a co za tym idzie naturalne jajo
Teraz kropki są mało widoczne, bo okleiłam je różnymi bajerkami.

Motylki Eko TU
Tasiemka seam TU
Guziczki TU
Stempel Wesołego alleluja TU
Gałązki ornamenty z zestawu pieczątek  TU
baza kartki z której wycięłam jajo TU


Życze miłego pogodnego dnia ...
nas opanowałay deszcze 
ale kwiaty i drzewa się cieszą:)

Ola

 


3 komentarze:

  1. Tak , wycięcia jaja ( tak aby mniej więcej obrazowało oryginał ) to nie lada wyzwanie. Też próbowałam i tez byłam w szoku , że nie potrafię.... Twoje jajo wyszło świetnie a po ozdobieniu przydasiami jest wręcz idealne!

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha ha jajeczna robota:) Brawo dla Oli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie super! Kolorowe i radosne :-)
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz