czwartek, 24 kwietnia 2014

Kwiatuszki filcowe piękne są :)

Tak między nami to ja nie przepadam za filcem . 
Wolę zdecydowanie papier i to najlepiej szary, naturalny czy czerpany a ostatno bananowy
ale jakoś tak z okazyji ,że i pastele lubię to postanowiłam kwiatuszki wykorzystać do wiosennego wianuszka ...i one takie piękne się okazały :)
wianuszek z juty , która po dłuższym czasie niedostępności znowu jest na sklepiku ! :)
otoczony koronką przeobraził wianek w słodką, pastelową, wiosenną ozdobę.

Kwiatuszki z filcu małe i kwiatuszki z filcu duże szczepiłam miedzianymi ćwiekami
które wbiłam w styropianowy wianek .


************************

w sklepiku PRZYDASIOWO  -   NOWOŚCI

 oraz koronki kolorowe vintagowe

do ozdobienia każdej Waszej pracy zwłaszcza na zbliżające się piękne uroczystości.

oraz kolejne pieczątki teksturowe  Bo BUNNY

a na koniec 
najnowsza gazetka 

jak zwykle z pięknymi dodatkami
tym razem dają nam dwa arkusze wycinanek , losowy zestaw zawieszek do biżuterii oraz zestaw pieczątek na dzień taty ! 
Pamiętajcie ,że pieczątki w gazecie są tylko z gazetą nie są w sprzedaży ogólnej.
prawda ,że wypasione dodatki ??


ach !
i oczka ! Oksydowane oczka ,o które pytałyście namiętnie :)
Są w sklepiku :) teraz i Wasze prace możecie wykończyć pieknym vintagowym oczkiem metalowym
średnica 5 mm


************************************

A  już lada moment po niedzieli nowe pieczątki od Lucy design z polskimi napisami na wszelakie okazje
więc zaglądajcie, bo będą naprawdę wyjątkowe !



życzę miłego dnia !
OLA



3 komentarze:

  1. Łał wianek cudnej urody:) a oczka jestem Tobie za nie wdzięczna, bo właśnie mi się skończyły, a same oczka zamawiać to grzech:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu jakie cudne nowości na sklepiku:) aż miło :) Wianek prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnisty wianek! Te kwiatuszki filcowe są cudne :-)))
    A nowości... kuszące!

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz