środa, 23 kwietnia 2014

Wyniki 5 wyzwania przydasiowego

Czas świąt minął a ja wciąż ciesze oczy Waszymi pracami. 
No będę chyba nudna mówiąc ,że wszystkie prace zachwycają ! 
Ale taka jest prawda. 
Aż żal ,że Święta minęły bo radość, kolory i świeżość Wielkanocnych Waszych ozdób mogły by trwać cały rok :)

po naradzie niejednogłośnej 
 ZPT 
wyłoniło zwyciężczynię
ARIZOONA

a 2 wyróżnienia to
Maciejkowe Zacisze i  Angi Style



gratulujemy i prosimy o kontakt na sklep@przydasiowo.pl


*********************************

a teraz punkciki  zsumowane z 5 wyzwań, które pieknie się mnożą zwłaszcza najwierniejszym naszym artystkom :)

Ela 17-4p
Gembula_2p
Aggie-1p
Różana Ławeczka -8p
Stare pianino - 5p
Oliwkowe pasje -1p
Kalinkowo-6 p
Ana-10 p
  Le petit Piaf-3p
Moja twórczość 1-p
Mary 2-p
Agnieszka Skalska-3p
Rękoczyny Katarzyny -1p 
Gieb-1p
Laurkowa kraina - 2 p
Papierowe pasje -1 p
Twórcza przestrzeń - 2 p
Papierowa mania - 1 p
Lila -1p
Artekatie-3p.
Evi- 3p
Tina J -2p
mbabka -1 p
dageart - 1 p
Bejbak -2p
Pasje Grażyny - 1p
Arte Głażejewska - 1 p
Ola Wu- 1p
Vika nova -1 p
Pasja Belki - 2 p 
Tina Handmade - 3 p
 Luna -3 p
Vika -1 p
Kasia w domu i ogrodzie -1p
Maciejkowe zacisze - 1p 
Mary art- 1 p
Zielonaliszka -1p.
Anett-art -1p
Megs hand made - 1p
Violka- 1p. 
LULA 1 p 
Maciejkowe zacisze - 1p
Pasje Hitori - 1p
Arizoona- 1p. 
Aga moja ja - 1 p
Inspiracje Marty - 1p



Jeśli kogoś tu pominęłam to proszę wybaczcie i zaraz mnie sprostujcie 


Jeszcze raz śliczne dzięki !!!
Za piękne prace i inspiracje na przyszłość
 
*************************
a przed nami 
ostatnie wyzwanie kwartalne 
Wyzwanie Przydasiowe ze śliczną z nagrodą już w poniedziałek 28.04 ! 
 
po tym wyzwaniu Wielkie Podsumowanie i przyznawanie rabatów.

zdradzę na uszko...szykujcie wszystko co delikatne....


Miłego dnia
Ola i ZPT



5 komentarzy:

  1. Ale miła niespodzianka :) Bardzo się cieszę i gratuluję pozostałym wyróżnionym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za miła niespodzianka! Dziękuję ślicznie za wyróżnienie, a tym bardziej, że jest to moje pierwsze wygrane wyzwanie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej i przykro mi, że nie dałam rady wystawić mojego STRUSIEGO JAJA:)
    Do następnego razu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gratulacje dziewczyny!!
    Witaj Olu nie pominęłaś mnie w punktacji, ale nadal "wiszę" pod dwoma różnymi nickami, jako "Tina J" i "Tina Handmade", da się to jakoś połączyć w całość?; pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz