wtorek, 15 kwietnia 2014

Urodzinowa Anulce

Jak pamiętacie może Wykon Ania miała urodzinki...
wykonałam Ani karteczkę w moich ulubionych połączeniach  kolorów. Indygo i beż i brąz...mniam
  Z życzeniami spełnienia marzeń...zwłaszcza tych twórczych ! 





użyłam tu ze sklepiku ćwieki miedziane
oraz w środku kartki jako maskę skrapek gałązka z kwiatkami.
tuszowane tuszem Vintage photo 
Napis z naklejek alfabet Madame Payroud's


Chciałam tu zwrócić uwagę na papier bananowy...to ten w naturalnym kolorze z widocznymi włóknami. Jest piękny..jedwabny w dotyku i można na min drukować tekst ! Robię wszystko co mogę ,by sprowadzić go do sklepiku. Jest wyjątkowy . Użyłam go w pracy do zrobienia kwiatuszka , motylków i oraz jako podłoże kartki  do zdjęcia :)

Ani jescze raz wszystkiego naj naj naj...

a ja uciekam .bo dzisiaj mam
ogień !!!!!!!

Miłego dnia
Ola

5 komentarzy:

  1. Cudowna :)
    Piękne kolory i faktury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Motylkowe czułki są boskie! piękna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka jest przepiękna. Stempelek z motylkiem jest przesłodki. Na dodatek w turkusowym tuszu. Wszystko super do siebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jeszcze raz dziękuję! W rzeczywistości karteczka wygląda o wiele piękniej niż na zdjęciach :-) Jest prześliczna :-)))

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz