sobota, 5 kwietnia 2014

Have a very special day !

Prosta karteczka z życzeniem dnia miłego...
wiosenna z wykorzystaniem wszelakich dobrodziejstw z Przydasiowa :) 
Akurat dzisiaj w sklepiku pojawiły się pieczątki teksturowe firmy BO BUNNY wg mojego rozpoznania są na razie tylko u nas !
i wg mojego nosa boskie !
 Nadają się na tworzenie wszelakich własnych tekstur wzbogacając ciekawe lub mniej ciekawe papiery.
Dzisiaj w karteczce wykazałam się wręcz minimalizmem w użyciu jednej z tych pieczątek ale do tych ozdób więcej nie wypadało.
Oto prosta karteczka 
Have a nice day ...

miś z zestawu TU
Tasiemka seam TU
Tasiemka w kropy TU
Papier z kolekcji Bellisima TU
Pieczątka "siatka " TU
ćwiek srebrny TU
Scrapek gałązka z kwiatami TU
tusze do cieniowania gałązki TU


Nowe pieczątki Bo BUNNY znajdziecie w dziale NOWOŚCI
Sklep również zaatakowały motyle ale o tym w najbliższym czasie :)
Miłego weekendu choć pogoda średnia i zimno i wilki jakieś ;)
Ale co tam ! 
Have a Very special day !
OLA

5 komentarzy:

  1. Superowa! Te pieczątki są świetne, a kolory na kartce takie cieplutkie :-) Pięknie potuszowałaś te scrapki!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przyjemna karteczka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny detal na kartkę:) kolejna rzecz na mojej kartce do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i kwiatek znalazł swoje miejsce na kartce. Powiem Ci , że te pieczątki tekstury no super się prezentują. chyba kolejny zakup się szykuje. faktycznie świetnie można nimi ulepszyć mało ciekawy papier. bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz