środa, 16 kwietnia 2014

Świąteczna z jajami:)

Na ostatni moment poczyniłam karteczkę w klimatach Wielkiej Nocy.
Aż wstyd się przyznać ale jest to jedyna karteczka świąteczna jaka udało mi się przygotować na te święta... oj gdyby tak można było .....czas rozciągnąć w czasie.....albo chociaż na chwilkę go zatrzymać....

Z racji , że motywem w aktualnym naszym wyzwaniu jest jajko , to kartka tutaj pasuje:)
Zainspirowałam się pomysłem Oli  i jaja odbiłam z pieczątki i wycięłam nożyczkami.
Dokleiłam im jeszcze śliczne jutowe kokardki , które uzupełniły całość .








Do przygotowania karteczki wykorzystałam kilka produktów ze sklepu






Miłego dnia życzę i pozdrawiam.
Kalinka

4 komentarze:

  1. Znam ten płotek ;-)
    Karteczka cudna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę :) ! Bardzo ciepła i wesoła karteczka ! A te jajusia z kokardką wspaniałe !

    OdpowiedzUsuń
  3. ale jajeczka ładne :)
    jeśli masz ochotę podzielić się swoimi pracami a w zamian otrzymać inne rękodzieło zapraszam Cię na wymianę do mnie pt. "pastelowe"

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie dziękuję za Twój komentarz